gbru





Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna - przede wszystkim praktyka

      

 

  dzik             

 

                  radio

                  tv

                

 

 

 

 Studia przeznaczone są dla wszystkich, którzy interesują się mediami, public relations i komunikacją społeczną. Studenci tego  kierunku mają możliwość kształcenia swych umiejętności praktycznych podczas warsztatów i wykładów prowadzonych przez znanych redaktorów (Beata Tadla, Alicja Albrecht, Michał Pierzchała, Krzysztof Turowski, Jacek Kurowski) oraz wzięcia udziału w praktykach w renomowanych redakcjach, stacjach telewizyjnych i radiowych ( Gazeta Wyborcza, TVP Sport, Polskie Radio, Tok FM, Radio KOLOR i inne). Ponadto szkoła dysponuje profesjonalnie wyposażonym studiem telewizyjnym i radiowym, gdzie studenci mogą udoskonalać swój warsztat pracy.

 

Absolwent Dziennikarstwa :

  • Pewnie wykorzystuje umiejętności zdobyte w działającym na terenie Szkoły Studio Telewizyjnym i Radiowym w pracy w mediach
  • Szlifuje swoje umiejętności w czasie praktyk medialnych w Telewizji, Radio, mediach internetowych i wydawnictwach prasowych
  • Opanowuje stres i sztukę komunikacji dzięki organizowanym w Szkole spotkaniom z gwiazdami oraz pracy z wybitnymi dziennikarzami
  • Zna techniki wystąpień publicznych i medialnych
  • Samodzielnie realizuje i prowadzi programy telewizyjne oraz radiowe
  • Potrafi przeprowadzić interesujący i kreatywny wywiad zarówno audiowizualny jak i prasowy
  • Potrafi poprowadzić debatę społeczną i polityczną
  • Posiada zdolność pracy w zespole oraz jego kierowania
  • Wie jak zdobyć dobry „temat” i opracować go w formie reportażu
  • Poznaje metody zdobywania informacji
  • Dzięki możliwościom technicznym i prasowym, które opanował w Szkole, potrafi skonstruować gazetę oraz blog internetowy
  • Swobodnie operuje kamerą i konsolą radiową

 

SPECJALNOŚCI

Studia I Stopnia Licencjackie

marker Praktyka i teoria tworzenia programów telewizyjnych i radiowych. Studenci poznają tajniki programów informacyjnych, reportażu, dokumentu. Samodzielnie tworzą audycje, mają kontakt ze studiem telewizyjnym i radiowym, prowadzą rozmowy przed kamerą i mikrofonem. Absolwenci znajdą zatrudnienie na stanowiskach redaktorów i realizatorów programów telewizyjnych i radiowych.
marker Absolwenci tej specjalności poznają dziennikarskie aspekty pracy z materiałem politycznym, społecznym, kulturalnym. Tworzą własne interpretacje wydarzeń, uczą się sprawnie opracowywać informacje, a także radzić sobie ze stresem i odpowiedzialnością. Studenci nabywają wiedzę o świecie oraz pracy tzw. mediów zaangażowanych. 
marker Studenci poznają nowe technologie i media społecznościowe. Będą szkolić się w pisaniu tekstów internetowych. Dowiedzą się jak zaplanować kampanię on-line, jak zadbać o wizerunek w Internecie, skutecznie zareklamować własne produkty z użyciem mediów społecznościowych i innych nowych technologii. Nabyte umiejętności wykorzystają w pracy w mediach internetowych, domach mediowych i agencjach interaktywnych.
marker Studenci poznają techniki pracy w Public Relations i zarządzania informacją w mediach. Dowiedzą się jak pozytywnie budować relacje z dziennikarzami i jak dobierać media do przekazania określonych informacji. W czasie zajęć zdobędą informacje jak śledzić efekty kampanii PR w mediach czy skutecznie wykreować wizerunek osoby. Absolwenci znajdą pracę na stanowisku rzecznika prasowego, specjalisty ds. wizerunku lub marketingu.
marker Studenci poznają techniki pracy w Public Relations i zarządzania informacją w mediach. Dowiedzą się jak pozytywnie budować relacje z dziennikarzami i jak dobierać media do przekazania określonych informacji. W czasie zajęć zdobędą informacje jak śledzić efekty kampanii PR w mediach czy skutecznie wykreować wizerunek osoby. Absolwenci znajdą pracę na stanowisku rzecznika prasowego, specjalisty ds. wizerunku lub marketingu.

 

 

 

 

prak

logo radiokolor

 

polskie radio

Agora-logo

 

 Radio pin

 

 

Facebook - News